Zapytanie ofertowe
25 Listopada 2022Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy ul. Słowackiego 8, 56-400 Oleśnica
Tel/ fax (71) 314-45-77; e-mail: dyrektor@sds-olesnica.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE:
remontu częściowego toalety dla osób z niepełnosprawnością
w Środowiskowym Domu Samopomocy, ul. Słowackiego 8, 56-400 Oleśnica.
1. Zakres prac do wykonania obejmuje, między innymi:
- demontaż kabiny prysznicowej
- demontaż kabiny prysznicowej
- wymiana podejścia z rur PCW o średnicy 50 mm łączącego metodą klejenia
- montaż kabiny natryskowej kompletnej
- przygotowanie powierzchni starych tynków z po szpachlowaniem nierówności - ściany nad płytkami ceramicznymi i sufit
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitu
- uzupełnienie i czyszczenie istniejących fug na ścianach licowanych płytkami oraz posadzce, zmycie po robotach
2. Druk oferty do pobrania w siedzibie Zamawiającego.
3. Wymagany termin realizacji zadania do dnia - 20.12.2022 r.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
O udzielenie przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
5. Kryterium wyboru i oceny oferty:
Cena określona w zapytaniu ofertowym powinna zawierać koszty wykonania wszystkich pozycji, jakie zostały zamieszczone w przedmiarze robót oraz inne koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia, których poniesienie będzie niezbędne do całkowitego i należytego wykonania tego przedmiotu zamówienia.
6. Ofertę spiętą z pozostałymi dokumentami w zamkniętej kopercie i opatrzonej danymi wykonawcy, z napisem: Remont częściowy toalety dla osób z niepełnosprawnością w Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. Słowackiego 8, 56-400 Oleśnica należy złożyć w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy ul. Słowackiego 8 do dnia 02.12.2022 r. do godziny 1300 .
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.12.2022 r o godz. 14,00 w siedzibie Zamawiającego.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.12.2022 r o godz. 14,00 w siedzibie Zamawiającego.8. Wyniki wyboru Wykonawcy zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.sds-olesnica.pl
Alina Wajerowska
Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy
Nr. ŚDS……………
O F E R T A
na ogłoszone przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy
zapytanie ofertowe na wykonanie
Remontu częściowego toalety dla osób z niepełnosprawnością
w Środowiskowym Domu Samopomocy, ul. Słowackiego 8, 56-400 Oleśnica
I. Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy
Dyrektor jednostki - osoba do kontaktu : Alina Wajerowska
ulica: Słowackiego 8 Miejscowość: 56-400 Oleśnica
E-mail: Telefon/ fax : (71) 314-45-77
II. Nazwa i adres Wykonawcy:
Nazwa firmy ...........................................................................................................................................
Adres ......................................................................................................................................................
Nr telefonu/tel. komórkowego.................................................................................................................
Nr faksu ..................................................................................................................................................
e-mail …………………………………………………………………………………………………...
NIP …………………………. ………………….. REGON……………………………………………
III. Nazwa i przedmiot zamówienia:
................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
IV. Wartość zamówienia:
1.Oferuję wykonanie zadania za:
cenę ryczałtową brutto: .......................................................................................................................
słownie:...............................................................................................................................................
2. Deklaruję ponadto:
a) termin wykonania zamówienia:.......................................................................................................
b) okres gwarancji:...............................................................................................................................
c) warunki płatności:............................................................................................................................
d) inne....................................................................................................................................................
ZBIORCZE ZESTAWIENIE OŚWIADCZEŃ WYKONAWCY
Oświadczenie ( zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP), że wykonawcy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
miejscowość, data podpis i pieczęć wykonawcy